.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : ۵۴۴ پروژه عمرانی در مازندران آماده افتتاح است
استاندار مازندران گفت: ۵۴۴ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان در استان آماده افتتاح است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان، شمار پروژه های قابل افتتاح در استان را ۵۴۴ طرح اعلام کرد و افزود: برای این طرح ها هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیز در استان در دست اجرا است افزود: در هفته های گذشته بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال پروژه با سفر وزیر نیرو و جهاد کشاورزی در استان افتتاح شده است.

استاندار مازندران، کاهش روند صدور مجوز از ۵۷۰ روز به ۵۸ روز را از جمله اقدامات برای تکریم ارباب رجوع و سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: در حدود دوماه قبل بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریلا از پروژه های پیشنهادی توسط مردم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی مصوب شده است.

اسلامی، به روند آزادسازی ساحل در استان اشاره و اضافه کرد: تاکنون بیش از ۶۰ درصد نوار ساحلی استان آزادسازی شده است و تصمیمات خوبی در این بخش گرفته شده است.

وی وضع موجود طرح های سالمسازی را غیرقابل قبول دانست و گفت: باید تاسیسات تفریحی ویژه بانوان و مردان در سواحل ایجاد و برای ورزش های آبی نیز برنامه ریزی شود و در این راستا اولنی طرح در ساحل نمک آبرود در دست احداث است.

استاندار مازندران چهارخطه شدن محور هراز را از اقدامات دولت بیان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰۰ کیلومتر از ۱۳۰ کیلومتر این محور چهارخطه شده و ۱۱ کیلومتر دیگر نیز در حال آسفالت است.

اسلامی، زباله را از جمله مشکلات فراروی در استان برشمرد و با تاکید براجرای طرح تفکیک زباله از مبدا گفت: نیمی از زباله های تولیدی در استان قابلیت کمپوست و تبدیل به انرژی را دارد و اولین نیروگاه زباله سوز استان در نوشهر با ظرفیت ۲۵۰ تن بزودی وارد مدار می شود.

استاندار مازندران بهبود فضای کسب و کار و کاهش بیکاری را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: نرخ بیکاری در استان طبق آمار به ۸.۸ درصد و تک نرخی رسیده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.397 seconds.